Härliga lördag!


Å äntligen är det lördag! 
Den här veckan har jag längtat efter den mer än någonsin. Det har varit mycket att göra – men nu ska jag bara vara ledig och mysa med familjen!

Mina föräldrar är också här över helgen, som ni kanske läst, så det är storfamilj som gäller. Härligt! Snön ligger lagom tjock. Kanske blir det ett pulkarace med barnen i Officersparken eftermiddag? I så fall ska jag ha Vigos ”glidare”. Den är snabbast! De andra får tränga ihop sig på snowracern.

Men först en promenad till Gateau. Vi går dit varje lördagsmorgon, Zelda och jag, och köper färskt bröd och croissanter. Har vi riktig tur är kaffet klart när vi kommer tillbaka. Inte det nyttigaste kanske. Men en perfekt start på en skön helg. Ha en härlig lördag, allihop!

Kommentera

