Lyllos mig

Det var ett mycket bra möte igår. Engagerade företagare och en intresserad kommun diskuterade Vaxholms framtidsplaner med sikte inställt på 2030. Upprymd efter trevliga nya kontakter och inspirerande samtal kom jag hem och hittade den här buketten på köksbordet. Från Mannen och de söta sönerna. Glädjepelarna slog i topp!

Nu ska jag gå ner och fixa i ordning lägenheterna. Nya gäster är på väg. Känner mig så lyckligt lottad. Tänk att just jag har sådan tur att jag har en familj som älskar mig, och ett jobb jag verkligen gillar. Love you too älskade familj. Och älskade Bed & Breakfast.

One thought on “Lyllos mig

Kommentera

