Med stolta kliv

Isen lägger sig i Norrhamnen

Idag på lunchen var jag med på KLIVETs (Kvinnligt Ledarskap I Vaxholms) nätverksaktivitet Kliv & Talk. Under 60 minuter promenerade vi, tre och tre, och presenterade både oss själva och våra verksamheter för varandra. Efter halvtid bytte vi gäng, och fick nya kontakter att presentera oss för. En slags ”speed-dating” i businessform, fast inte lika forcerat.

Jag kan bara säga wow! Vilka företagskvinnor det bor här i Vaxholm! Och tänk att jag, med mitt lilla Bed & Breakfast, är en av dem. Idag kommer jag sträcka lite extra på ryggen. Så missförstå mig inte om ni tycker att jag ser mallig ut när jag går ner till Biblioteket med killarna i eftermiddag. För det är jag inte. Bara stolt över att bo och verka här, i Vaxholm. Tillsammans med alla de där andra, duktiga tjejerna.

One thought on “Med stolta kliv

  1. Åh vad härligt det låter och speedwalka. Bra ide som man borde göra oftare istället för att tränga in sig i trånga konferensrum

Kommentera

