Hemlängtan

Med hälsning från Åres fjäll

Vigo på Hummeltoppen

Det har varit lite tyst från mig i veckan. Jag ber om ursäkt för det, men jag har inte varit hemma. Jag har varit i Åre med familjen – åkt skidor, myst och passat på att studera hur Åre har utvecklats från en vinterort till en plats man gärna besöker året runt. Inspirerande, härligt och avkopplande på alla sätt och vis! Men nu längtar jag hem. Till Vaxholm. Till våren. Och till Bed & Breakfast där säsongen nu drar igång på allvar. Det ska bli så roligt!

Under tiden som vi har varit borta har ”våra” fantastiska snickare och plattsättare jobbat vidare i badrummet på övervåningen. Elektrikern har också varit där och gjort sitt. Lagom till att vi kommer hem ska det vara klart. Spricker nästan av nyfikenhet. Känns lite som i ”extreme home make over”. Ni vet, när man lämnar hemmet i osalig röra och kommer hem till paradiset. Hoppas att det blir så även för oss… ;)  Spännande är det hur som helst. Bilder kommer.

Kommentera

