Huvudet fullt av idéer

Paddlare vid Kastellet. Foto: Skärgårdens Kanotcenter

Veckan i Åre gav både avkoppling, inspiration och nya infallsvinklar. Så nu har jag huvudet fullt av idéer på stora och små saker jag vill göra för att Bed & Breakfast ska bli ännu trevligare för våra gäster; Grillen ska bli större, gården framför gästlägenheterna mysigare och det ska bli fler krokar att hänga kläderna (något jag saknade i lägenheten vi bodde i, i Åre. Det kan aldrig bli för mycket krokar!).

Om allt går vägen så kommer sommarens gäster också att kunna hyra både cyklar och kajaker direkt från oss. Kanske kan vi också erbjuda ”lift” till härliga badöar, eller skjuts med båt direkt in till Strandvägen i Stockholm. Hur låter det?

Det finns så mycket jag vill göra. Ändå har jag säkert inte tänkt på allt. Har du idéer på hur vi kan göra er vistelse i Vaxholm och här Bed & Breakfast ännu bättre? Kommentera gärna direkt här på bloggen eller skicka ett mail på linda@vaxholmsbedandbreakfast.se. Bästa förslaget belönas med en fri övernattning.

Kommentera

