Halv åtta hos oss

Tystnad! Tagning!

En av deltagarna intervjuas om vad hon tror om kvällens meny i ”Halv åtta hos mig”.

I förra veckan hände något roligt. Då ringde en kille från TV4 programmet Halv åtta hos mig. De ska vara i Vaxholm den här veckan och ville gärna spela in delar av programmen från vårt Bed & Breakfast! Självklart sa jag ja – och idag var de här :)

Eftersom vädret var toppen valde de att göra inspelningen i trädgården. Jag kunde inte låta bli att ta några paparazzibilder så att ni skulle få se hur det såg ut. När programmet kommer att sändas vet jag inte än. Men antagligen någon gång efter sommaren. Jag återkommer om det förstås!

One thought on “Halv åtta hos oss

  1. Ping: Nu sänds “Halv åtta” från Vaxholm! | Vaxholms Bed & Breakfast

Kommentera

