Nu ska det bli skönt att bara vara

Lotta och jag förbereder en bild på trädäcket vid köksingången

Lotta fångar rabatten och altanen vid huvudentrén

Även mina favorittulpaner nere vid lilla gästlägenheten fick vara med

Ibland händer allt roligt på en gång. Så har det verkligen varit den här veckan. Först Halv åtta hos mig-gänget som var här både tisdag och torsdag och spelade in scener till höstens program (och nej, det är inte vi som ska laga maten… ;), och idag kom Anne-Charlotte Andersson, en superduktig fotograf och stylist, som också har bloggen ”Mitt liv på landet” som jag följer, hit för att ta lite reportagebilder från vår trädgård.

Så nu har vi burit, fiffat och piffat Lotta (som hon kallas) och jag. Det blev många riktigt fina bilder… Det är kul att få se sin trädgård med andras ögon, och genom andras objektiv. Den blir liksom lite bättre då… ;)

Men nu ska det bli skönt att få bara vara, pyssla om våra B&B-gäster och njuta av våren så här mellan hägg och syrén. Kalendern ser ren och fin ut framöver. Med undantag för nya bokningar, skolavslutningar och allt annat roligt som hör försommaren till förstås ;)! 

2 thoughts on “Nu ska det bli skönt att bara vara

  1. Ping: Tack för att du kom Lotta! | Vaxholms Bed & Breakfast

  2. Ping: Gör om och gör rätt | Vaxholms Bed & Breakfast

Kommentera

