Kvällsfiske och Bondens marknad

I väntan på att Jesper och Zack blir klara för avfärd passar Vigo på att meta lite från bryggan vid Roddarhuset

Idag åt jag lunch med ”Husmor Lisa”Vi diskuterade Bondens Marknad som kommer hit Vaxholm den 16 juni. Det är tack vare Lisas initiativ och stora engagemang som det hela blir verklighet och förhoppningsvis kommer Rådhustorget formligen bubbla av köplust, lokala råvaror, producenter, Vaxholmsbor och tillresta besökare! Själv ska jag också vara med på ett litet hörn och hjälpa till med det praktiska.

Egentligen har jag väl mer än nog att göra med B&B nu när säsongen är i full gång. Men vissa projekt känns bara så rätt i hjärtat och då kan jag inte låta bli… Det ska verkligen bli jättekul!

Nu ska Jesper och killarna åka ut och fiska. De kommer säkert ha en alldeles underbar kväll på sjön. Det är nästan ingen vind och solen värmer fortfarande lite grann. Men fiske är inte riktigt för mig. Jag tar nog med mig Zelda på en joggingrunda runt Eriksö istället. Eller så sätter jag mig bara på trappan och njuter av syrénen som håller på att slå ut

Kommentera

