Jakten på den perfekta bikinin

Det är få saker som jag tycker är så svårt och tråkigt att köpa som bikinis. De sitter aldrig som jag har tänkt mig. Eller så är det jag som inte riktigt ser ut så som jag tänker mig? Hur som helst har det här resulterat i att jag i flera år nu faktiskt har saknat bikini och istället klarat mig med baddräkt på stranden. Men det är ju också trist! Inte är den speciellt snygg heller…

Så idag ska det bli av. Köp av bikini står på listan. Eftersom jag är en typisk latmask, speciellt så här på sommaren, och ogärna lämnar ön så börjar jag med en tur nere i Vaxholm. Där finns säkert något. Önska mig lycka till!

3 thoughts on “Jakten på den perfekta bikinin

  1. Ping: Koster here we come | Vaxholms Bed & Breakfast

Kommentera

