Koster here we come

Min nya bikini från Alprausch som jag hittade på Rock & Rigg i Vaxholm
häromdagen finns förstås med i packningen


Nu är det vår tur
att åka på semester. Vi har bokat en liten stuga på Koster, så nu väntar en vecka av krabbfiske, salta bad och skaldjursmiddagar. Det ska bli så härligt! Varje gång jag är där förundras jag över hur olika kusterna är – Östersjökusten grön och lummig, Västkusten karg med kala klippor. Jag älskar det! Både det lummiga och det kala. Och kanske framför allt älskar jag kontrasten. Visst är det häftigt att vi bor i ett land som, fastän det är så litet, har så vitt skild natur i öst och väst, norr och söder?

Med i packningen finns snorklar, krabbmeten och min nya bikini som jag hittade på min shoppingtur genom Vaxholm häromdagen.  Och så kameran, och datorn förstås. Hoppas att mobilen har bra täckning så att jag kan lägga upp lite bilder till er från Koster under veckan. Annars kommer de när vi är tillbaka.

Medan vi är borta tar världens bästa stand-ins hand om B&B. Mamma, pappa och goda vänner till dem kommer upp på en Vaxholmssemester och tar samtidigt hand om både gäster, hus och Zelda. Tusen tack för det! Hoppas att ni ska ha det lika bra som vi!

Kommentera

