Ulliga, gulliga och antagligen alldeles supersköna

Idag när jag var nere på ”stan” för ett möte passade jag på att slinka in på Torg1 för att leverera några fler kuddvar i Vaxholmstyget (de hade tagit slut! :) Då hittade jag de här underbara, ulliga, gulliga och antagligen alldeles supersköna tofflorna från danska Glerups. Jag kan riktigt se mig själv snuggla omkring med dem här hemma en ruggig höstmorgon. Idag var en så solig och varm dag att jag lyckades hålla mig i hampan. Men nästa gång får de nog följa med hem

Kommentera

