Favoriter i repris

Inte tillräckligt väl använda i år – heller…


Det är så roligt
när gästerna trivs här – och kommer tillbaka. Hela förra veckan var gästerna ”favoriter i repris”. Några var här för att jobba, andra för att de helt enkelt gillar att vara här i Vaxholm då och då. Jag blir lika glad varje gång jag ser dem. Efter några gånger är det ju snarare som att få vänner på besök än nya B&B-gäster. Sådana dagar gillar jag mitt jobb extra mycket.

Idag och i helgen kommer bli precis lika bra. I kväll kommer en annan favorit, och i morgon några till. De ska springa Lidingöloppet. Det gör de varje år. Och varje gång tänker jag att nästa år kanske jag springer med dem. I år är inget undantag. Så jag säger som vanligt att nästa år, då kanske….

Ps. Ni  vet vilka ni är, och om ni läser här nu kan jag bara säga – Varmt välkomna! Det ska bli kul att träffa er igen! Ds.

One thought on “Favoriter i repris

  1. Hej Linda.
    Ska bli så kul att ses igen och bo i ert underbara B&B. Hoppas vädergudarna är med oss på Lördag och det tror vi för vi har alltid fint väder hos er:-)
    Hälsningar Fam. Karlsson

Kommentera

