Nu sänds ”Halv åtta” från Vaxholm!

Så här såg det ut vid inspelningen i våras. I kväll kan du se hur det blev klippt och klart.


Kommer ni ihåg
den här bilden? Den är från i våras när Halv åtta hos mig-gänget var här och spelade in lite scener till höstens omgång av Halv åtta hos mig. Den här veckan sänds programmen på TV4. Kl 19.30 så klart.

Om jag gissar rätt så kommer det som de spelade in i vår trädgård vara med i kväll och det från B&B på torsdag. Men jag kommer självklart att kolla alla dagar. Det är ett ganska trevligt program tycker jag, och dessutom förstås extra kul att titta när det sänds här från Vaxholm och man känner deltagarna –  i alla fall lite grann :)

Kommentera

