Packat till Tomten

Idag har jag slagit in de första julklapparna. Det är visserligen lite mer än en månad kvar till julafton, men jag brukar tycka om att vara ute i god tid. Får jag välja vill jag ha alla julklappar klara innan advent så att jag kan ägna december åt att pyssla, baka och njuta av stämningen. Riktigt så bra blir det sällan… men nu är jag en bit på väg i alla fall. Kvarstår bara det svåraste – att gömma paketen på ett riktigt bra ställe. Där tomten hittar dem, men killarna inte kommer på att de ska leta…

2 thoughts on “Packat till Tomten

  1. Så trevligt att tomten kommer tidigt på besök…. kram å tack för att vi fick besöka Er..kommer gärna,mer än gärna tillbaka./ Millis

Kommentera

