Here comes the sun

Here-comes-the-sun

Först promenad i en solig vinterskärgård och sedan go-fika med varm choklad.
Kan det bli mycket bättre?


Det är som om vädrets
makten hörde min frustration igår. Idag är det inte ett moln och en solig, iskall vinterdag med hög luft här i skärgården. Precis vad jag behövde!

Jag hade egentligen tänkt åka in till Formex, på Stockholmsmässan i Älvsjö, för att få inspiration kring vårens inredningstrender idag. Men Zack är lite smårisig och har fått stanna hemma från skolan och med det här vädret stannar jag ju mycket hellre här! Formex får vänta till i helgen (om det är mulet då). För vem vill gå inomhus i en mässhall när solen äntligen skiner? Inte jag!

Nu på förmiddagen har vi tagit en promenad runt centrum. Solen bländade och kylan bet. På vägen hem smet vi in på Gateau och köpte med oss lite go-fika. Nu väntar vi bara på att Vigo ska komma hem från skolan. Sedan ska här smarras! Ha en härlig fredag allihop!

Kommentera

