Pärlhyacinter, pappaskar och Tre Kronor Legends

Pärlyhacinter rektangulär

De fina pappaskarna hittade jag på Magasinet i Waxholm. Bara papper och tapetklister. Ruskigt sugen på att göra egna.

De fina pappaskarna hittade jag på Magasinet i Waxholm. Bara papper och tapetklister. Ruskigt sugen på att göra egna…


Kanske var det det
 fina vädret idag och våren i luften (jo jag vet att det är för tidigt) men jag kunde inte låta bli. Så nu är de första lökväxterna in da house. Och fler lär det bli innan det börjar blomma i rabatten. Men är de inte ljuvliga? Pärlhyacinter måste vara något av det vackraste som finns!

Nu är det fredagskväll och det är dags att krypa upp framför en film i soffan. Ska checka in några sena gäster också innan det är dags att säga go’natt. I morgon smäller det i ishallen. Tre Kronor Legends, med både Salming, Foppa och Sundin, möter IK Waxholm här, på hemmaplan. Det är visst första gången de tre spelar tillsammans (kan det vara möjligt?), men att ha Legends här i ishallen har börjat bli något av en tradition. Förra året blev det 7-4 till Legends. Hur det blir i morgon återstår att se. Självklart kommer jag att vara där! Återkommer :)

Legends affisch

Kommentera

