Tjejkväll

03:13

Jag har just kommit hem från en kväll med KLIVET – nätverket för kvinnligt ledarskap – här i Vaxholm. Varje gång jag har varit där är jag alltid fylld av samma energi och entusiasm. Vad härligt det är att träffa så många andra kvinnor, som precis som jag driver företag, inom områden som de brinner för!

Just i kväll var vi hos Anné på Tornvillan. På menyn stod hennes fantastiska fiskgryta. Egentligen väldigt klassisk, med lax, vit fisk, skaldjur, potatis och lite tomatgräddig sås, men sååå himla god. Så nu har jag minglat, pratat och knutit nya kontakter. Bland annat för appen. Jag tror att jag vet vem som kan översätta den nu, och kanske har jag även ett bra lead på en speaker. Det har jag letat efter. Röster är svårt, och viktigt. Det ska vara någon som talar tydligt, men inte övertydligt, med inlevelse utan att bli teatralisk. Någon som kan berätta historien som om han eller hon gick bredvid dig och talade just till dig – utan att bli allt för personlig. Inte det lättaste.Men det tar jag tag i i morgon. Nu är det dags för sängen!
Sov så gott allihop!

Kommentera

