Vårvärme

Unknown-5

I dag, i fjol. Inte i närheten så varmt var det förstås i morse, men det gav en liten föraning i alla fall om vad som komma skall. Kom igen våren! Vi längtar efter dig!


I morse när jag
gick ut och hämtade tidningen frös jag för första gången på länge inte öronen av mig. Det var faktiskt riktigt skönt. Vårvärme nästan vid solväggen! På en gång börjar energin spira i hela kroppen.

Så idag blir det nog våfflor på altanen till lunch om vädret håller i sig. Vinterjacka på, och renfäll att sitta på, javisst, säkert – men i alla fall… :) Det passar lite extra bra med våfflor just idag också eftersom det är våffeldagen (eller Vår fru dagen, eller Jungfru Marie bebådelsedag, välj vilket ni vill – kärt barn har många namn) i morgon.

Sedan blir det förstås ett varv med moppen nere i B&B. Helgens gäster ska checka ut. Som alltid på söndagar. Kanske blir det lite jobb med Appipelago också. Inte för att jag måste, men för att jag vill. Och så vill säkert killarna åka till Fryshuset. Zack fick en ny skateboard i födelsedagspresent och den ”måste” så klart provas. Om jag har riktig tur så kanske jag lyckas få Jesper att åka dit med dem den här gången också. Vi får väl se…

Ha en riktigt härlig dag och hoppas att det är sol och lite vårvärme hos er också!

Några bilder från förra helgens skate i Fryshuset. Då med hyrd bräda.
Idag blir det på egen.

Unknown-1

Kommentera

