En helt annan ö

Manhattan 1

Veckan som har gått har jag bytt Vaxholm mot en helt annan ö. En ö med en ständigt hög puls, massor av barer, shopping, kultur, nattliv och folk, folk, folk precis överallt. Kontrasten mellan semester på Manhattan och vardag hemma i Vaxholm kunde nog inte vara större.

Det har varit helt fantastiskt att vara här, och jag har älskat varje minut av det. Men nu, när det bara är några timmar kvar tills planet lyfter för att ta oss tillbaka känner jag att jag faktiskt längtar hem. Till barnen förstås, som har varit hemma med mormor och morfar. Men också till skärgården, våren, B&B och allt annat som jag älskar där hemma. Vi ses snart!

Manhattan 2

Manhattan 3

Manhattan 4

2 thoughts on “En helt annan ö

  1. Ping: Äntligen dags att säga hej då till 2013 | Vaxholms Bed & Breakfast

  2. Ping: Äntligen dags att säga hej då till 2013 | Vaxholms Bed & Breakfast ı Ett hemma-hos-hotell

Kommentera

