9,3 eller 9,5 eller vad ska vi göra med den här då?

02:28

Härom veckan fick vi ett stort vadderat kuvert med posten. Det var från booking.com – en stor bokningssite dit vi är anslutna. De ville gratulera till våra fina betyg för 2013 och skickade en ”plakett” att ställa på receptionsdisken. Plaketten, i det lilla diskreta formatet 22 x 22 cm, var undertecknat av de högsta internationella cheferna och inramad i plexiglas och med distanser för att både kunna stå och hänga snyggt.

Det är ju bara det att vi  har ju ingen receptionsdisk, och inte någon lobby där vi kan hänga skrytmaterialet på väggen. Och inte lurar de mig heller. Nog förstår jag att cheferna inte personligen undertecknat just min plakett. Men ändå… visst är det kul med höga betyg, för det betyder ju nöjda gäster.
Och DET gillar jag!

Ps. Idag fick jag att meddelande från Booking.com att de skrivit fel på plaketten. 9,3 skulle visst vara 9,5. Det var ju bra. Men jag har fortfarande ingenstans att ställa upp den. Ds. 

Kommentera

