Vårrenovering

IMG_5670

Vaknade till snö i morse. Det får vara hur det vill med det. För mig är det ändå vår nu! Jag har druckit morgonkaffe på balkongen och ätit lunch vid läväggen utanför köksfönstren – flera gånger faktiskt – och då är det vår. Så det så! Igår började jag också rensa och ta fram hällen på vår lilla bergsknalle här på tomten. Det kommer att ta sin tid. Men som alltid när man ”äter en elefant” så äter man bäst upp den bit för bit. Vilken dag som helst kommer jag att ha tuggat i mig hela stycket. Bara snön smälter bort igen.

Medan jag tampades med berget påbörjade Jesper årets renovering av B&B-lägenheterna. Därför har vi stängt för gäster denna vecka och nästa. Det blir uppfräschning av alla ytskikt, men också lite nyheter. Bilder kommer så snart jag har något att visa. Nu är det mest bara röra…

Kommentera

